I dette indlæg bliver der sat fokus på de nye funktioner i Dynamics 365 Field Service, som bliver frigivet i ”2023 Release Wave 1”
Læs også vores andre indlæg om Release Wave 1 2023: Power Platform, Sales, Marketing og Customer Service.
Optimering af Mobile Apps samt bedre understøttelse af global søgning
En af de største forbedringer er optimeringer af mobil-app’en, som teknikere kan bruge på farten. Den nye version fungerer bedre offline og har bedre understøttelse af global søgning. Det betyder, at teknikere nemt kan finde de data, de har brug for, uanset hvor de er, og søge på tværs af hele databasen.
Læs mere her.
Læs mere her.
Maksimal prisfastsættelse
Der er fokus på at give teknikere bedre brugeroplevelser i de nye systemopdateringer. Microsoft 365 har tilføjet en række nye funktioner, der gør det lettere at navigere rundt i systemet, administrere opgaver og håndtere prisfastsættelse. For eksempel kan man nu håndtere, at priser eller kostpriser på arbejdsordrer ikke må overskride en bestemt grænse, hvis man har en fast aftale med en kunde om priser.
Læs mere her.
Adgang til det gamle Planning Board er fjernet. – Alle skal fremadrettet benytte det nye
En anden forbedring er, at adgangen til det gamle planning board er blevet fjernet. Alle skal nu benytte det nye planning board, der trækker opgaver op og giver et bedre overblik over, hvad der skal laves, og hvornår det skal gøres. Med Gantt-diagrammer kan teknikere nu nemt se, hvad de skal lave, og hvornår de skal lave det.
Læs mere her.