Skip to main content

Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service giver din virksomhed mulighed for at skræddersy jeres kundeservice efter kundernes behov og adfærd. Processen fra sporing af kundens udfordringer til løsning af problemet, eller planlægning af løsning, understøttes af Customer Service.

Customer Service er en helpdesk og medarbejdernes unikke værktøj til at give den optimale kundeservice.

Der er mulighed for at skalere løsningen, således den passer ind i din forretnings behov. Der findes forskellige apps, der dækker forskellige typer af behov.

 

Muligheder med Customer Service

Give kundeservicemedarbejdere mulighed for at være mere effektive og produktive.

1

Automatisere og strømline forudsigelige og gentagne forespørgsler fra kunder.

2

Sikre, at kunderne oplever effektiv service af høj kvalitet.

3

Interagere med kunder på tværs af forskellige kanaler.

4

Forene alle dine kundedata til en enkelt visning af kunder.

5

Identificere og automatisere almindelige supportproblemer ved hjælp af intelligente chatrobotter.

6

 

Dynamics 365 Customer Service anvendelse i help-desk-funktion

 

Demo af Dynamics 365 Customer Service

Bemærk i præsentationen, at det ikke kun er et værktøj til help-desk-medarbejderne, men i høj grad også hjælp til selvhjælp. Power Apps til selvbetjening muliggør, at jeres kunder selv kan indberette og fejlsøge på alle tider af døgnet. Det er ligeledes muligt selv at løse fejlsituationer vha. virtuelle agenter (Power Virtual Agents). Du kan guides igennem en løsning på dit problem via teknologi, der b.la. understøtter udstyr med IOT.

 

 

Gevinster ved Customer Service

Bringer dine kunder tættere på din forretning via indsigt i kundens behov.

1

Mød dine kunder, der, hvor de er – Omnichannel – og der hvor de har behov for assistance – Realtime.

2

Fastholder dine kunder, da god service i rette tid, skaber langsigtede kundeforhold.

3

Helpdesk-medarbejderne har et intuitivt og værdiskabende værktøj til at udføre deres kundeservice.

4