Skip to main content

Dynamics 365 Customer Service

D365 Customer Service er en del af D365 CE-universet, som også indeholder Sales, Field Service, og Customer Insights Journeys og uanset hvad du står og mangler i din forretning, kan vi som D365 CE-specialister hjælpe dig.

Customer Service giver din virksomhed mulighed for at skræddersy jeres kundeservice efter kundernes behov og adfærd. Processen fra sporing af kundens udfordringer til løsning af problemet, eller planlægning af løsning, understøttes af Customer Service.

Customer Service er et værktøj til din helpdesk, som giver medarbejderne en unik mulighed for at optimere kundeservice.

Der er mulighed for at skalere løsningen, således den passer ind i din forretnings behov. Der findes forskellige apps, der dækker forskellige typer af behov.

 

Muligheder med Customer Service

Give kundeservicemedarbejdere mulighed for at være mere effektive og produktive.

1

Automatisere og strømline forudsigelige og gentagne forespørgsler fra kunder.

2

Sikre, at kunderne oplever effektiv service af høj kvalitet.

3

Interagere med kunder på tværs af forskellige kanaler.

4

Forene alle dine kundedata til en enkelt visning af kunder.

5

Identificere og automatisere almindelige supportproblemer ved hjælp af intelligente chatrobotter.

6

 

Dynamics 365 Customer Service anvendelse i helpdesk-funktion

 

Demo af Dynamics 365 Customer Service

Bemærk i ovenstående billede, at det ikke kun er et værktøj til helpdesk-medarbejderne, men i høj grad også hjælp til selvhjælp. Power Apps til selvbetjening muliggør, at jeres kunder selv kan indberette og fejlsøge på alle tider af døgnet. Det er ligeledes muligt selv at løse fejlsituationer vha. virtuelle agenter (Power Virtual Agents). Du kan guides igennem en løsning på dit problem via teknologi, der b.la. understøtter udstyr med IOT.

 

 

Gevinster ved Customer Service

Bringer dine kunder tættere på din forretning via indsigt i kundens behov.

1

Mød dine kunder, der, hvor de er  (Omnichannel)  og der hvor de har behov for assistance (Real-time).

2

Fastholder dine kunder, da god service i rette tid skaber langsigtede kundeforhold.

3

Helpdesk-medarbejderne har et intuitivt og værdiskabende værktøj til at udføre deres kundeservice.

4

Power Virtual Agents i Dynamics 365 Customer Service 

Virtual Agents for Customer Service er et add on til Dynamics 365 Customer Service, som kombinerer en AI-baseret chatrobot og indsigtsløsninger, som giver kundeserviceteams mulighed for let at identificere og automatisere almindelige supportproblemer.

Med Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service kan du bl.a. opbygge og opdatere intelligente chatrobotter, skabe en bedre kundeserviceoplevelse og måle tendenser på tværs af alle kanaler, samt identificere mulige vækstområder og give dine helpdesk-medarbejdere mulighed for at levere kundeservice i høj kvalitet. AI-baserede indsigter gør det lettere at træffe velinformerede beslutninger. Chatbots anvender avancerede sprogbehandlingsfunktioner, der gør samtalerne med kunder og medarbejdere naturlige og effektive.

Læs mere om hvordan man bruger Power Virtual Agents.