Skip to main content

Dynamics 365 Customer Insights Journeys

Customer Insights Journeys er Microsofts marketing-applikation, der giver dig mulighed for at udføre din virksomheds marketingstrategi, samt forstå og interagere med dine kunder. Med Customer Insights Journeys får du ikke blot øget indsigt i dine kundedata, men et værktøj til at omsætte disse data til meningsfulde indsigter og handlinger.

Ved at analysere data kan du identificere mønstre og tendenser. Måske er der en bestemt kundegruppe, der er mere tilbøjelig til at købe bestemte produkter eller reagere positivt på visse kampagner.

Med nye indsigter i hånden kan du tilpasse din kommunikation og markedsføring. Send målrettede budskaber og tilbud til de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt, opret automatiserede kampagner og interagér med kunderne i realtid.

 

 

 

Fordele ved Customer Insights Journeys

 

Med Customer Insights Journey kan du opnå en række fordele, der kan styrke dine marketingindsatser. Læs om nogle af fordelene herunder:

 

Personaliserede kundeoplevelser: Mulighed for at skræddersy kundeoplevelser baseret på individuelle præferencer og adfærdsmønstre.

1

Bedre målretning og segmentering: Målret dine marketingindsatser mere effektivt til de rigtige personer på det rigtige tidspunkt.

2

Overvågning og analyse: Platformen giver dig indsigt i kundeinteraktioner og rejser på tværs af kanaler.

3

Effektiv kampagneautomatisering: Opret nemt automatiserede kampagner og kunderejser med hjælp fra Copilot. Dette sparer tid og ressourcer, da du ikke manuelt skal udføre gentagne opgaver.

4

Styrk din kundeloyalitet: Ved at levere personlige oplevelser og følge kundernes rejser kan du opbygge stærke relationer.

5

 

Real-time marketing

I Customer Insights Journeys-applikationen skelnes der mellem Outbound- og Real-time marketing, men med øget fokus på Real-time.

I RT- marketing er der fokus på at engagere sig med kunderne i det øjeblik, det er mest relevant for netop disse kunder. RT-marketing gør det muligt at reagere hurtigt på kundefeedback, hvad enten det er positivt eller negativt. Dette kan hjælpe med at forbedre kundetilfredsheden og opbygge stærkere kunderelationer.

I takt med nye opdateringer af Customer Insights Journeys, opfordrer Microsoft kunder til at skifte til RT-marketing, da Outbound marketing udfases over tid og der investeres kun i RT-marketing i fremtiden. For nye kunder er det kun RT-marketing, som vil være tilgængelig.

Læs mere om omlægningen af navn og licens i vores blogindlæg her.

 

Er du interesseret i at høre mere om mulighederne med Customer Insight Journeys og hvordan applikationen kan hjælpe med at skabe en mere kundeorienteret forretning, så tøv ikke med at række ud. Kontakt os her. 

 

Relevante kundecases 

 

Kundecase: furnipart