Skip to main content

Om furnipart

furnipart er en dansk designvirksomhed, som blev grundlagt i 1977 af Lars Ole Hansen. furnipart designer og producerer greb til køkken, badeværelse og møbler i højeste kvalitet og laver flere kollektioner af greb om året, der matcher de nyeste trends. Mens virksomheden har sine rødder i dansk design, har dens indflydelse spredt sig til mere end 60 lande takket være samarbejde med både danske og udenlandske designere. Det, der forener furniparts team, er deres lidenskab for at hjælpe mennesker med at skabe smukke og personlige hjem. De er nysgerrige, våger over udfordringerne og går ikke i takt med tendenserne – de skaber dem.

 

Udfordring

furnipart har en imponerende historie og en stærk designvision, men stod overfor en udfordring med integration af deres forskellige platforme. furnipart havde behov for at forene deres platforme og afdelinger for at skabe en mere effektiv arbejdsgang. Hos Donkey Power var vi så heldige at blive valgt som løbende sparring- og samarbejdspartner for furnipart.

CRM-system

Donkey Power har leveret et komplet CRM-system, som gør det muligt for furnipart effektivt at organisere og styre deres kundeinteraktioner og salgsprocesser, samt håndtere reklamationer, hvilket resulterede i en forbedret kundeoplevelse.

Desuden har Donkey Power hjulpet med at opsætte CRM-systemet, så det kan tilgås offline og systemet synkroniserer automatisk, når det kobles til online. Dette er brugbart for furnipart, da de har produktion i Kina, hvor dækningen kan være sporadisk. Al furniparts data er samlet i CRM, hvilket gør dem i stand til at lave statistik over hele deres produktion.

Integration af Power Platformen og SharePoint

Donkey Power hjalp med bedre navngivning på furniparts SharePoint-mapper, samt nemmere adgang til SharePoint-filer og -mapper direkte i Power Platformen. 

Quality Management Assurance

furnipart fik bygget en quality assurance model-driven Power App. Dette gør, at furnipart nu kan overvåge og håndtere kvalitetskontrolprocesser og dermed opretholde en høj kvalitetsstandard for deres produkter samtidig med, at det sikrer mere effektive processer og bedre samarbejde.

Integration af CRM og AX

Integrationen af CRM og AX gør, at furnipart nu har en problemfri informationsstrøm af kundedata. 

 

Resultat

Resultaterne af dette samarbejde har skabt mere effektive arbejdsgange og informationsdeling på tværs af organisationen, som i sidste ende resulterer i en bedre kundeoplevelse. Donkey Power er stolte af at have været en del af furniparts rejse.

 

Står din virksomhed over for lignende udfordringer? Kontakt os i dag, og lad os sammen finde den rette løsning for dig. Vi er her for at hjælpe din virksomhed med at opnå sine mål.