Dynamics 365 Customer Insights Journeys
Customer Insights Journeys er Microsofts marketing-applikation, som tidligere hed Dynamics 365 Marketing. Customer Insights giver dig mulighed for at udføre din virksomheds marketingstrategi, samt forstå og interagere med dine kunder.
D365 Customer Insights Journeys er en del af D365 CE-universet, som også indeholder Sales, Field Service og Customer Service. Applikationen kan benyttes som selvstændigt produkt eller i samarbejde med andre Dynamics 365-applikationer. Uanset hvilke behov din virksomhed har, kan vi som Dynamics 365-konsulenter hjælpe dig.
Med Customer Insights-platformen får du ikke blot øget indsigt i dine kundedata, men et værktøj til at omsætte disse data til meningsfulde indsigter og handlinger. Du kan blandt andet benytte applikationen til målrettet din kundesegmentering, automatisk lead scoring til at vurdere potentielle kunder og signalere de bedste leads og håndtere dine eventplanlægningsprocessen, lige fra budgettering til gennemførelse og opfølgende kundeundersøgelser.
Ved at analysere data kan du identificere mønstre og tendenser. Måske er der en bestemt kundegruppe, der er mere tilbøjelig til at købe bestemte produkter eller reagere positivt på visse kampagner.
Dynamics 365 Customer Insights Journeys er designet til at give dig alle de værktøjer, du har brug for til at optimere din marketingindsats og opnå en dybere forståelse af dine kunder. Fra at segmentere leads og kontakter til at spore KPI’er med letforståelige dashboards, gør denne platform det muligt for dig at skabe en effektiv og målrettet marketingstrategi. Med nye indsigter i hånden kan du tilpasse din kommunikation og markedsføring. Send målrettede budskaber og tilbud til de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt, opret automatiserede kampagner og interagér med kunderne i realtid.
Fordele ved Customer Insights Journeys
Med Customer Insights Journey kan du opnå en række fordele, der kan styrke dine marketingindsatser. Læs om nogle af fordelene herunder: