I dette indlæg sætter vi fokus på nye funktioner i Dynamics 365 Sales, som bliver frigivet ifm. “Release Wave 2 2022”.
Læs også vores andre indlæg om Release Wave 2 2022: Microsoft Power Platformen generelt, Field Service og Marketing
Nyt Dashboard
Som sælger bliver det nu nemmere at overvåge dine aktiviteter med et personligt dashboard. Du får et opsummeret overblik over dine aktiviteters fremskridt på tværs af kontakter, konti, kundeemner og de salgsmuligheder, du er involveret i, samt nøgleindsigt på tværs af aktiviteter, relationer og samtaler, du har deltaget i.
Forbedret sekvens-editor
Med denne ændring får du nu en ensartet automatiseringsoplevelse på tværs af kunderejseorkestrering i Dynamics 365 Marketing og Dynamics 365 Sales-sekvenser, hvilket gør det mere enkelt for dig at bruge begge systemer.
Du kan redigere et sekvenstrin ved hjælp af et sidepanel, der giver mere plads med en forbedret oplevelse, samt opdage og angive et udgangskriterium for en sekvens.
Det bliver også nemmere at gemme alle ændringer af et sekvenstin med et enkelt klik og forstå slutningen af enhver sekvensgren med et exit-ikon.
Personlig sekvens-editor
I øjeblikket er det kun sekvensadministratorer og administratorer, som kan oprette sekvenser, det skaber en afhængighed, selvom sælgere er i den bedste position til at beslutte, hvordan han eller hun planlægger et engagement med kunder. Med denne ændring kan du kontrollere, hvilke sikkerhedsroller der kan oprette eller ændre sekvenser. Sælgere kan oprette nye sekvenser og ændre eksisterende sekvenser samt tilpasse opsøgende planer ved at tilpasse sekvenser med deres foretrukne kommunikationsmedie (e-mail, telefonopkald, LinkedIn osv.), sprog, ventetid, opfølgningsteknik og andre trin.
Teams-chats i tidslinje
Brugere kan nemt opdage seneste aktivitet på chattene via den direkte indtastning i postens tidslinje. Du får besked, når en samtale bliver opdateret, et dokument bliver delt, eller når en samtale bliver sammenkædet eller fjernet. Du kan søge på en tidslinje for specifikke chataktiviteter eller gå direkte til samtalen af interesse fra postens tidslinje.
Del poster i mails og chats
- Brug @mention til hurtigt at finde og dele relevante salgsoplysninger:
Sælgere kan allerede bruge @mention til at nævne kontakter i e-mails og chats. Med denne funktion kan de bruge @mention til at søge efter og indsætte nøglesalgsoplysninger som kunde- eller anbefalingsoplysninger i Outlook-e-mails og Teams-samtaler. - Samarbejd nemt om Dynamics 365-poster, du i øjeblikket fokuserer på:
Find som forslag, nyligt brugte Dynamics 365-data til at føje til kommunikation, når du udarbejder Outlook-e-mails og Teams-chat.