Skip to main content

Om VANA

VANA blev stiftet i 2021 af Landbrug & Fødevarer, DagSam, Dansk Erhverv og Dansk Industri og er en virksomhed bestående af Danmarks største branche- og erhvervsorganisationer. VANA blev dannet som følge af politiske forordninger, der pålagde alle emballageproducenter i Danmark at være ansvarlige for bortskaffelsen af deres eget emballageaffald, så det kan blive genanvendt. Dette praktiske, økonomiske og juridiske ansvar påtages af VANA, der fungerer som bindeled mellem de virksomheder, der er medlem hos VANA og andre virksomheder, såsom oparbejdere og genbrugsanlæg, som sørger for at håndtere emballageaffaldet. VANA’s mission er at bidrage til den cirkulære økonomi ved at løfte medlemmernes producentansvar på en miljørigtig, administrativt enkel og omkostningseffektiv måde.

 

VANA’s samarbejde med Donkey Power

Integration mellem medlemssystem og CRM

VANA kontaktede Donkey Power med et specifikt behov for et system til at administrere deres medlemmer. VANA er ved at få bygget et medlemssystem, der fungerer som en internetportal. Her kan nye medlemmer tilmelde sig og eksisterende medlemmer kan logge ind og rapportere deres årlige emballageforbrug.

For at optimere processerne og sikre ensartede data på tværs af platforme har VANA fået implementeret en integration mellem deres medlemssystem og Dynamics 365 Customer Service. Denne integration eliminerer datasiloer og sikrer, at stamdata er opdateret i alle systemer. Denne integration har gjort VANA i stand til effektivt at håndtere medlemsservice. Medarbejderne hos VANA kan varetage eventuelle problemer og spørgsmål fra medlemmerne i Customer Service, hvor de kan tracke telefonopkald, e-mails og aktiviteter på medlemshenvendelser. Dette skaber stor værdi for VANA, idet alle medarbejdere har adgang til alle kundehenvendelser og de kan derved nemt identificere og systematisere gentagende problematikker.

 

Undervisning og vejledning i Customer Service

Donkey Power har været ude at undervise VANA’s nyansatte kundeservicemedarbejdere, som fik en grundig indføring/vejledning i, hvordan de skal bruge kundeservicemodulet. I kundeservicemodulet kan VANA oprette vidensartikler med generel vejledning eller svar på gentagende problematikker, som kundeservicemedarbejderne kan bruge til sagshåndtering ved kunden. På den måde kan kundeservicemedarbejdere håndtere indgående henvendelser nemmere og mere effektivt og sikre en høj standard af kundeservice.  

 

”Samarbejdet med Donkey Power har fungeret rigtig godt og der har været effektiv og gnidningsfri kommunikation mellem os og Donkey Powers konsulenter, som altid har stået til rådighed, når vi har haft behov for det. Jeg kan varmt anbefale Donkey Power til andre virksomheder.”

     – Marit Vedelsdal, Medlemschef, VANA

 

 

Fordele ved Dynamics 365 Customer Service

Måske kunne din virksomhed også drage fordel af Customer Service?

I Customer Service er der mulighed for at tilkoble indgåede kanaler såsom chatbots, chat fra hjemmesiden, e-mails, telefonopkald, Teams osv.

Med Omnichannel kan du som kundeservicemedarbejder håndtere indgåede henvendelser fra flere forskellige platforme samtidig og derved fastholde overblikket.

 

 Kontakt os i dag for at høre nærmere.