Skip to main content

Microsoft udgiver opdateringer til Power Platformen og Dynamics 365. I dette indlæg bliver der sat fokus på de nye funktioner i Dynamics 365 Customer Service, som bliver frigivet i ”2023 Release Wave 2”.

Vær dog opmærksom på, at disse opdateringer kun er tilgængelige med Professional- eller Enterprise-licens. I er som altid velkomne til at kontakte os for at få yderligere information.


Læs også vores andre indlæg om Release Wave 2 2023: Power Platform, Field Service, Sales og Marketing.


Copilot

Copilot i Dynamics 365 Customer Service består af en række nye AI-funktioner, der kan fremskynde løsningerne af kundeproblemer og dermed være med til at øge effektiviteten og tilfredshedsscoren. Copilot gør det blandt andet muligt hurtigt at opsummere case-detaljer, noter, e-mails og opsummere samtaler med generativ AI.

Med Copilot kan du udarbejde content-baserede kundeservice-e-mails ved at vælge imellem foruddefinerede prompts. Yderligere er det muligt at danne udkast til svar på e-mails med ét klik.

Læs mere om de nye Copilot-funktioner her.

Chatintegration mellem CRM og Teams

Hvis du har installeret Dynamics 365 Customer Service, vil intern kommunikation fremover kunne foregå via den standard chatintegration mellem CRM og Microsoft Teams – denne funktion skulle tidligere aktiveres, men den bliver nu aktiveret automatisk.

Læs mere her.