Dynamics 365 Customer Service giver din virksomhed mulighed for at skræddersy jeres kundeservice efter kundernes behov og adfærd. Processen fra sporing af kundens udfordringer til løsning af problemet, eller planlægning af løsning, understøttes af Customer Service.
Customer Service er helpdesk medarbejdernes unikke værktøj til at give den optimale kundeservice.
Der er mulighed for at skalere løsningen, således den passer ind i din forretnings behov. Der findes forskellige app’s, der dækker forskellige typer af behov.
Muligheder med Customer service
- Give kundeservicemedarbejdere mulighed for at være mere effektive og produktive.
- Automatisere og strømline forudsigelige og gentagne forespørgsler fra kunder.
- Sikre, at kunderne oplever effektiv service af høj kvalitet.
- Interagere med kunder på tværs af forskellige kanaler.
- Forene alle dine kundedata til en enkelt visning af kunder.
- Identificere og automatisere almindelige supportproblemer ved hjælp af intelligente chatrobotter.
Dynamics 365 Customer Service anvendelse i help-desk funktion:

Demo af Dynamics 365 Customer Service
Bemærk i præsentationen, at det ikke kun er et værktøj til help-desk medarbejderne, men i høj grad også hjælp til selvhjælp. Power-apps til selvbetjening muliggør, at jeres kunder selv kan indberette og fejlsøge på alle tider af døgnet. Det er ligeledes muligt selv at løse fejlsituationer vha. virtuelle agenter ( Power Virtual Agents ). Du kan guides igennem en løsning på dit problem via teknologi, der b.la. understøtter udstyr med IOT.
Gevinster ved Customer service
- Bringer dine kunder tættere på din forretning via indsigt i kundens behov.
- Fastholder dine kunder, da god service i rette tid, skaber langsigtede kundeforhold.
- Mød dine kunder, der, hvor de er – Omnichannel – og der hvor de har behov for assistance – Realtime.
- Helpdesk medarbejderne har et intuitivt og værdiskabende værktøj til at udføre deres kundeservice.
I Donkey Power arbejder vi bla. med Customer Service hos en af vores store kunder “Cryos International”.
Hos Cryos er God kundeservice i højsædet. Donkey Power hjælper Cryos med at optimere anvendelsen af Dynamics 365 Customer Service.