Microsoft udgiver opdateringer til Power Platformen og Dynamics 365. I dette indlæg bliver der sat fokus på de nye funktioner i Dynamics 365 Customer Service, som bliver frigivet i ”2023 Release Wave 2”.
Vær dog opmærksom på, at disse opdateringer kun er tilgængelige med Professional- eller Enterprise-licens. I er som altid velkomne til at kontakte os for at få yderligere information.
Læs også vores andre indlæg om Release Wave 2 2023: Power Platform, Field Service, Sales og Marketing.
Copilot
Copilot i Dynamics 365 Customer Service består af en række nye AI-funktioner, der kan fremskynde løsningerne af kundeproblemer og dermed være med til at øge effektiviteten og tilfredshedsscoren. Copilot gør det blandt andet muligt hurtigt at opsummere case-detaljer, noter, e-mails og opsummere samtaler med generativ AI.
Med Copilot kan du udarbejde content-baserede kundeservice-e-mails ved at vælge imellem foruddefinerede prompts. Yderligere er det muligt at danne udkast til svar på e-mails med ét klik.

Læs mere om de nye Copilot funktioner her.
Chatintegration mellem CRM og Teams
Hvis du har installeret Dynamics 365 Customer Service, vil intern kommunikation fremover kunne foregå via den standard chatintegration mellem CRM og Microsoft Teams – denne funktion skulle tidligere aktiveres, men den bliver nu aktiveret automatisk.
Læs mere her.